W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez wydawnictwo Reader"s Digest zbadano zaufanie Europejczyków do instytucji. Polacy na drugim miejscu, tuż po małżeństwie, ufają internetowi - aż 60 proc. rodaków wierzy w treści zamieszczane w sieci. Mimo, że poziom zaufania Polaków do instytucji internetu systematycznie spada (w roku 2010 wynosił 72 proc.) utrzymuje się on wciąż na bardzo wysokim poziomie. Oprócz Polski, w Europie jeszcze Czesi, Węgrzy, Rumuni i Holendrzy ufają internetowi na podobnie wysokim poziomie. Średnia europejska wynosi 48 proc.
Więcej na ten temat
-
Prawie co czwarty Amerykanin nie widzi żadnego problemu w tym, by jednocześnie uprawiać seks i... surfować w internecie.
Zaufanie do internetu wśród polskich respondentów deklarują głównie single. W Polsce popularność tej instytucji jest większa niż banków, Unii Europejskiej, a nawet Kościoła! Najmniejsze zaufanie do internetu wśród Europejczyków wykazują Niemcy. Zaufanie do internetu w badaniu ETB jest wyraźnie odwrotnością zasięgu tego medium. Polska, choć szybko goni kraje najwyżej rozwinięte, wciąż pod względem odsetka internautów pozostaje daleko w tyle za Europą Zachodnią, gdzie zaufanie do sieci jest z wyjątkiem Holendrów dużo mniejsze niż u nas.
Więcej na ten temat
-
Japońska policja zatrzymała podejrzanego o zabójstwo kobiety właściciela internetowego portalu, poświęconego sposobom popełniania samobójstwa.
Niewykluczone także, iż Polacy w większym stopniu niż inne nacje ufają internetowi, a także dziennikarzom, ponieważ mniej ufają innym instytucjom. Oznacza to, że w naszym kraju media pełnią ważniejszą niż w pozostałych krajach europejskich funkcję społecznej kontroli nad poczynaniami państwa i innych organizacji. Stąd większe do nich zaufanie - komentuje wyniki profesor Janusz Czapiński, psycholog społeczny.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader"s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia.
Więcej na ten temat
-
- Żyjemy w kapitalistycznym społeczeństwie. Dlaczego nie miałabym skapitalizować swojego dziewictwa? - pyta w rozmowie z "New York Daily News" 22-letnia Natalie Dylan. Retorycznie?
Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - jedenasta już edycja badania - została przeprowadzona w 16 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja i Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów.
Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień - październik 2010 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader"s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.
ródło informacji: materiały prasowe
var nsix_params = new Object();nsix_params.fcolor = "#0000FF";nsix_params.max_ad_cnt = 4;nsix_params.adareas = ["article"];nsix_params.positive = [".articleText"];nsix_params.cutoff = ["#newsAddContent", ".embed"];document.write(""); if(INTPL("isAd","news_dol_belka"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20news_dol_belka%22 style=%22float:left;padding-bottom:10px;%22%3E"));INTPL("insertAd","news_dol_belka");if(INTPL("isAd","news_dol_belka"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));Oceń artykuł:- 78%
- 22%
* pola wymagane.
INTERIA.PL gwarantuje, iż adresy nadawcy i odbiorcy nie są przez INTERIA.PL zbierane ani przetwarzane. Służą wyłącznie do jednorazowego wysłania wiadomości.
jQuery(document).ready( function () { if(jQuery(".adSense").find("iframe").length !== 0) { jQuery(".adSense").show(); } }); Zobacz również- Gra w czerwoneKusi smakiem, barwą i zapachem. Okazuje się, że ma do zaoferowania znacznie
- Jestem człowiekiem analogowym- Denerwuje mnie przeszukiwanie stron internetowych za dobrymi zdjęciami - mówi
więcej »(8 zdjęć)
więcej »(9 zdjęć)
Kolekcjonerki mężów
Jedne panie kolekcjonują szpilki, inne biżuterię. My...
Diety idealne na lato
Dzięki tym propozycjom można stracić kilka zbędnych...
Dekoratorskie inspiracje ślubne
Przygotowanie przyjęcia weselnego to nie lada wyzwanie....
- Ford Focus Gold X" class="photo" />
Ford Focus Gold X
Specjalna wersja, specjalna cena, Rocznik 2011, oferta limitowana, Sprawdź! - Mitsubishi Outlander" class="photo" />
Mitsubishi Outlander
Ostatnie sztuki z roku 2010 – Rabat + pakiet dealerski! Rocznik 2011 z nowym dieslem 2.2 177 KM dostępne od ręki. Kliknij! - Nissan Juke 2011" class="photo" />
Nissan Juke 2011
Najnowszy model. Miastoodporny. Energatyzujący. Już od 59.900 zł. Kliknij po więcej!
(1)
~Pregodnemu zaufania medium.
»»
- 1. komentarzy: 52
- 2. komentarzy: 9
- 3. komentarzy: 3
- 4. komentarzy: 2
- 5. komentarzy: 2
- 1. +100% / -0% Ocen: 13
- 2. +100% / -0% Ocen: 8
- 3. +100% / -0% Ocen: 6
- 4. +98% / -2% Ocen: 46
- 5. +96% / -4% Ocen: 53 INTPL("insertAd","belka_stopka");Informacje dodatkowe
Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację . Copyright © 1999-2011 INTERIA.PL S.A.
/* *//* */if(document.getElementById("ad_header1")){document.getElementById("ad_header1").style.width="auto";}INTPL("insertAd","stat_1");Źródło: http://facet.interia.pl/news/ufamy-internetowi-bardziej-niz-kosciolowi,1651357
No comments:
Post a Comment